dimecres, 26 d’octubre del 2011

Carta

Després de llegir el text he pensat que té raó i que els llibres són molts importants, per absolutament tot, a mi personalment m’agrada molt llegir. A mi m’agrada més llegir coses reals, coses que poden passar de veritat, o encara que siguin una mica imaginàries sobre coses després de la mort, també m’agraden força totes els llibres que parlen sobre la vida, desprès de la mort, l’estat en coma i tot de coses així, es el que m’agrada mes.

M’agrada l’ultima frase que diu: Llegir és viure molt més i molt millor! Llegir no omple el meu temps, llegir omple i afegeix valor a la meva vida!.

Jo m’hi podria passar hores i hores llegint, m’agrada tant..., és el millor, et dóna molt de vocabulari, els llibres m’han fet el que sóc ara, el meu coneixement, tot el que aprens se’t queda, o almenys el que t’agrada, el que llegeixes en els llibres.

Cada vegada que llegeixes un llibre el veus diferent, a mi m’ha passat moltes vegades que quan tornes a llegir un llibre per segona o tercera vegada el veus diferent del primer cop, perquè tota tu has canviat, tot tu tens altres visions del món, tens altres pensaments, sap més coses...

Judit Gruas Torró

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada