dimecres, 26 d’octubre del 2011

Carta

Torroella de Montgrí, 19 octubre 2011

Benvolgut Sr. Emili Teixidor,

Avui a classe he llegit el pròleg del seu llibre La Lectura i la Vida. M’ha emocionat com vostè ens dóna a conèixer la importància que tenen les paraules i els llibres a la nostra vida.

Jo crec que els llibres són com coses vives, que quan els llegeixes et poden omplir buits, et demostren coses que mai t’havies plantejat, et mantenen la ment entretinguda, i et porten unes ganes de llegir sense parar. Per mi és com si els llibres es tornessin vius dintre el nostre cos, et fan sentir emocions: “No has plorat mai llegint un llibre?” “No has somrigut?” ... Jo sí.

Quasi tots els tipus de llibres em fascinen des dels d’amor, als d’humor, als d’aventures, els fantàstics, fins i tot les enciclopèdies, tots tenen un lligam que els uneix d’alguna manera, aquesta unió podria ser l’interès que té una persona per llegir...

He llegit una pila de novel·les, de llibres de tot tipus, i tots m’han dit alguna cosa. Tots m’han tocat d’alguna manera. Tots els llibres m’agraden, tot i això els llibres que més m’han marcat poden ser els de la “Saga Crepuscle”pel valor de l’amor, tot el que sent la protagonista pel vampir i tot el que fa per aconseguir-lo...; els 6 llibres de “Els fills de la terra”; la innocència que té la protagonista la vida solitària però complerta que té amb animals i amb persones plenes de generositat. Algunes novel·les, per exemple “A 3 metres sobre el cel” , les aventures que viu la protagonista i com l’estima tot i que acaben separant-se; “Els diaris de la Carlota” tots m’han agradat d’alguna manera els temes, ... i tants altres.

Llegir és despertar un món intern el qual s’alimenta a base de llibres.

Cordialment,

Eva Feliu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada