dimecres, 26 d’octubre del 2011

Carta

Sr. Emili Teixidor,

Hem llegit el teu text a classe La lectura i la vida. A mi m'ha agradat molt el que heu escrit perquè és veritat que quan llegeixes més ets més ordenat perquè tens una sèrie de paraules per expressar-te i també que un món amb paraules, llibres i imaginació és essencial pels éssers humans. No penso que a molts alumnes de segon ESO els agradi llegir molt, prefereixen jugar a l'ordinador o parlar amb amics al facebook. A mi m'agrada llegir però només m'agrada llegir llibres en anglès perquè trobo més fàcil entendre i com és la meva llengua no tinc de traduir cada frase. Els llibres que estic llegint ara són el Monster High. He llegit 200 pàgines en 3 dies. Per mi, això és ràpid. Sense llibres no tindríem moltes coses que tenim avui.

Laura Wells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada